söndag 19 februari 2012

Sagolikt matt efter en sagolik helg!

Den här teckningen som Liam målat av mig och JW beskriver känslan jag har i kroppen oerhört bra... Haha! Sötunge..

Vi har haft en fullkomligt fantastisk helg! Vädret har inte varit det bästa, men det gör så lite då allt annat är strålande!
I fredags hade jag 2 händiga Jannar här som hjälptes åt att pimpa till mitt skithus med ny inredning. Det blev sååå braaaa!!

På Lördagsmorgon efter frukost stod plötsligt bästa Karlsson´s på Örnnästet och stampade, ivriga att komma iväg på skogen. Turen gick till rallyt som gick av stapeln denna helg. Kunde väl aldrig tro att det kunde va så kul att stå rakt upp och ner efter en skogsbilväg en hel eftermiddag!

Sedan vankades det after-rally och massor av myyyyys hos världens finaste Dick, Cissi o (lustigkurren) Peter i Vallsjön!
Lätt frusen blev jag parkerad framför brasan med en go-grogg. YTTERST trevlig kväll som överträffade precis alla mina förväntningar!
Människan (Cissi) är inte som alla andra skulle man kort sagt kunna säga.. När man förväntat sig en middag i enkelhet på skogen slår hon undan fötterna på en med en SJUHELSIKES 3-rättersmiddag!! JEEZEZ!!
Jag och JW var fullkomligt överens om att det verkligen måste bli meer kvalitétstid med dessa underbara människor, snart, men att vi kommer bli tvugna att hyra in en stjärnkock/ alt. låta Cissi laga maten..haha! Hon är GRYM i köket! ..OCH som människa överhuvudtaget! ;) Sen råkar hon ju ha en grym karl oxå och en grym bonus-pojk! TACK vänner!



Gjorde förståndigt nog kväll i bra tid. Eller ja.. Vi KUNDE ha gjort det, om det inte var för att vi gjorde oss ett besök på Wärdshuset och Rally-puben då vi kom hem på byn.. :P
Skippade dock efterfesten och släpade med mig min "doffsing" hem till min grop ist (Så jvla klockrent ord Lotta! Haha!! Love it!) ..Så jag måste nog säga att jag trots allt TJÄNAT ett par vuxenpoäng i helgen! :)


Just ja! Den här lilla sötnosen hittade Cissi bland räkorna till förrätten!
...WTF is it?!?!! Ful och luktar satan kan jag säga!
Efter en välbehövlig sovmorgon hämtade jag grynen och skotern hos morfarn.. Sen blev det (efter lite om och men) lunch på skogen. Så himla mysigt.. Tydligen blev det snöstorm efter en stund. Det var aldrig nåt jag märkte av - i min lilla bubbla! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack tack för de värmande orden! Och det är ju inte ofta man äter trerätters på papptallrik.... men vinglas det bara måste man ha till Amarone ;-) Prioritering med disken!
Tack igen för att ni kom kära ni och det går bra med korv och stuvade makaroner när vi kommer till er (för vi är inte sååå kräsna;-))
KRAMEN
Cissi

Catta sa...

Oooo.. fin header!!

Kram på dej!