torsdag 24 november 2011

Muttrat och morrat..

..över olika saker mest hela dan. Det är faktiskt skönt att ha såna dagar ibland! För då kan man släppa det som irriterar en sen! Jag är inte den långsura typen. Det är alldeles för tråkigt att va sur, å jobbigt är det!
Har fått otroligt mycket gjort idag iaf! Är som mest effektiv då jag är lite småförbannad! :)
Nu har hornen krupit tillbaka in i skallen och det pyr inte längre ur öronen. Nu känner jag mig samlad och glaaad igen!
Imorrn är det är det äntligast fredag!! I helgen blir det stillsam och totalt planlös kvalitétstid på tumanhand med kärleken.. Mmmums! :)
Har packat ner halva bohaget utifall att det dyker upp nå tokiga idéer! Man vet ju som aldrig..
Dagens Liam, då jag sitter framför spegeln på morgonen och gör ett tappert försök att kleta dit en pigg look i ansiktet:
"Men mamma! Så du ser ut! Jag känner ju inte igen dig!"
..Blir såklart helt varm i hjärtat och tycker han är för söt och snäll som tycker jag blir fin....eller? Sen kommer dråpslaget..
"...Du ser ju nästan ut som en påskkärring!"
Chockad av den "flatnäven" svarar jag
"Mäh! Hur ser DU ut då?"
...varpå Liam svarar lagomt drygt..
"Jag är finaste i hela världen! Det har du sagt."

Inga kommentarer: