måndag 28 november 2011

En perfekt helg!

Fick precis som jag ville.. En hel massa kravlös kvalitétstid med den behagligaste människan jag faktiskt någonsin träffat, mannen i mitt liv! :)
Det blir som bra, vad vi än tar oss för.. även om det innebär att inte göra nåt särskilt alls! ..Just precis som det ska va!
Det blev sannerligen en lugn och stillsam helg med ett alldeles lagomt inslag av tokiga idéer..haha!
Vi har tagit beväpnade-/obeväpnade promenader, ätit och druckit mer än lovligt gott, skrattat så att jag säkert med gott samvete skulle kunna hoppa över sit-upsen på väldigt länge, besökt toktrevliga grannar som lägligt nog bakade lussebullar mitt i natten, sett första snön falla och beundrat vinterns första och säkert finaste snögubbe, adventspyntat lite, spelat Chicago och 5-kort (där JAG vann en omgång faktiskt - mitt livs första!), badat badkar till framåt morgontimmarna, fått lååånga mysiga sovmorgnar, pratat i sömn då jag även lyckades somna på v-rumsgolvet under vad som kan vara världens mest långtråkiga film, pysslat om bilen, pysslat lite på gården och... mjaa... pysslat om varann! :)
Alldeles fullkomligt perfekt.

Inga kommentarer: