torsdag 1 september 2011

Liam Brinkman - Mammas lärling.. En stilstudie!

September.. SHIT vad tiden går!!!!
Nu ÄR det verkligen höst..... underbara höst! 3 dygn väntar i uniformen följt av 2 veckors semester!!! Då ska jag jaga (allt möjligt) och njuta av det stora lugnet i Masarotsvika..bara söla omkring, inte peta bort skiten under naglarna på två veckor.... Bara va!
Har lovat Liam att han ska få göra debut på pass i år..så nu ligger mammas lärling i hårdträning! ;) Han älskar att skjuta å är grymt duktig! Helt underbart att ha gemensamma intressen med sina barn.. Häromdan fick han äääääntligen prova studsarn! (Måtte ingen myndighetsperson läsa detta.....) Kommentar på det? "Mamma, nu måste du hålla i mig för sjutton, så att jag inte flyger baklänges in i väggen å gör illa mig!"
Bjuder även på en stilstudie från en av Cirkus Märrgård´s föreställningar.. Även där är förberedelserna i full gång! Här ser ni pappsen i gamle Ferguson, med Teamleader Lorentz och J.W. i skopan som ska upp i det blå å svetsa fast ett par strävor på vår nya manick för i år! Den som ska göra det lättare för oss att få älgen ur skinnet.. Ser SÅÅ mkt fram emot premiärskinnet! Spänningen är ohygglig!
Hur man kan sätta sig i den skopan, med den rädslan för höjder som dessa herrar besitter, är för mig en gåta och ett bevis på MOD!

Inga kommentarer: