torsdag 24 februari 2011

Va?! ..Redan helg igen??


Ja så känns det.. Trots att de senaste dagarna utan grynen känns som en hel evighet!!

För att få tillvaron så okomplicerad som möjligt imorrn fick jag hem dem en kväll tidigare... LOVELY!! Jag får verkligen passa mig för att inte krama för hårt när de kliver in över tröskeln, kastar sig i famnen och säger "Mamma, jag har saknat dig!"

Om det inte vore för att de efter en stund börjar protestera och krångla sig ur overallerna, känns det som om jag skulle kunna hålla dem just så, för alltid! ....."Mitt liv på en hallmatta"...? Nä. Kanske inte sååå kul.. haha!

Imorrn ska grynen på dagis, kärran på service och kärringen drälla på stan tills den blir klar!


För övrigt har jag låtit bli att planera så mkt inför helgen... Det tycks ju liksom aldrig bli som jag tänkt mig med dem iaf! ...Men jag hoooppas på en idyllisk skotertur, kanske lite skidåkning och ett efterlängtat besök på Alnön hos finaste Thealie m fam! Det om något, var en evighet sedan!! ........Ok, jag hade kanske visst lite planer i huvet ändå... : P

Inga kommentarer: