måndag 31 januari 2011

Flyttar hem!


Ja idag kom de äntligen hem mor och far, efter tillsynes underbara 3 veckor i Thailand.. Bruna, fina, avslappnade och med massor att berätta! : ) Kramade om dem hårt och lyssnade fascinerat på deras berättelser...Fick inte en syl i vädret kan jag säga! Haha!

Det har varit ett sant nöje att ha fått så mkt kvalitétstid med Alx, då jag och grabbarna bott mestadels med honom.. Men nu började jag bli rätt nöjd att bo i en kappsäck! Mitt eget hem har liksom stått helt stilla i 3 veckor! Har bara bott i lägenheten då jag jobbat.. Skrattade lite för mig själv i morse då jag tänkte på hur många gånger min älskade kudde gjort resan Flygge-Byn under den här tiden.. : )

Dagen i övrigt? Fick tjuvsova lite på förmiddan, mysigt fikafrämmande av minsteman och Johan på eftermiddan, hämtade ett paket från Bubbelroom med lite nya kläder..Tja.. Har mest lullat genom dagen! En förvånansvärt lätt dag med tanke på lördagens baluns i bagaget! Man är ju ingen ungdom längre ; ) och en sådan kväll brukar kännas av flera dagar efteråt.. Ok, nu höll jag ju visserligen på att under mitt motionspass här ikväll, men annars har det varit enkelt att vara jag idag! : )

Inga kommentarer: