söndag 30 januari 2011

Shit vilken kväll!!

Hade först en fantastisk dag på Vättaberget med fartdåren Liam.. Han är så duktig och modig att man storknar.. : ) Det blåste dock upp rejält och jag kunde riktigt känna hur magsjukebacillerna blåste bort! : P

Sen bar det av till staan! : ) Fick en eftermiddag på tumanhand med Ramm.. hur mysigt som helst! Vid 18-tiden anlände den resterande skaran av partysugna byjäntor; CB, Jannice och Eva-Sofie! Det blev middag från pizza.nu..herregud vi var ju i stan och då måste man ju bara unna sig av det lyxiga utbudet! ; P Mellan tuggorna uppdaterade vi våra liv och gick igenom den senaste tiden.. Ett under att man inte bet sig i tungan! Haha!
Därefter sparkade vi igång Singstar, spotify och sjöng för hela Södermalm.. : ) Helt galet peppade allihop!! Såå himla kul... Jag viker mig nästan dubbel av skratt då jag tänker på "slaget om Spotify" som utspelade sig.. Vi har verkligen ruskigt olika musiksmak så det blev följdaktligen en salig blandning.. : )
Lite senare anslöt sig även Johanna B och det nalkades krogsväng! Vi slutade på Aveny som gästades av Smalare än Tord och ett helsikes röj!
Helt plötsligt var kvällen slut.
Vaknade i morse och kunde inte riktigt avgöra om jag befann mig i en dröm eller verklighet.. Men det kunde kvitta! ; )
TACK för ett helt galet fantastiskt sjukt bra dygn!

Inga kommentarer: