torsdag 26 mars 2009

Det verkar vara inne me såna här utmaningar.... : )

1. Stänger du av mobilen när du sover? Det händer

2. Vem såg dig senast naken? Min äldsta son

3. Hur såg du ut på högstadiet? Genom fönstren

4. Hur kommer du se ut om fyrtio år? Knappast genom fönstren då jag hatar att putsa dem..

5. Hur var du på dagis? Jag var hos dagmamma

6. Hur är du att ha som arbetskamrat? Ja men det var väl en bra fråga........???

7. Har du celluliter? Ja det har jag

8. Biter du på naglarna? Aldrig på mina egna iallafall

9. Har du något handikapp? Inte så att jag får parkera på handikapp P-plats... men jag har glasögon om det räknas?

10. Är du rädd för att få hängbröst? Hrmpf! "För att FÅ????"

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna? Definitivt en gubbe med skägg

12. Svär du? Ja, alldeles för mycket...

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Ja om dom e snäll mä mig!

14. Hur homo är du på en skala 1-10? Vadå "Homo???" ...Homosapiens?? Dah?! ..En 10:a!

15. Tror du på utomjordingar? Ja men herregud ja! Hela landstinget kryllar av dem!!

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Tacos går ju att variera en massa så det får d bli...

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Kattmat

18. Har du blivit arresterad? Eeeeh....ehum! Njaaa...alltså jag har åkt dit för snatteri en gång, i min förövrigt fläckfria ungdom, å blev arresterad av en kvinnlig civil vakt med långt krulligt rött hår...å sen kom polisen.. men jag behövde aldrig sitta i själva arresten...bara i Adelstens fikarum...När vi egentligen skulle fira mammas födelsedag på China....hela familjen.......Kvällen slutade med ingen chinamat i magen, morsan höll på att röka ihjäl sig å ett studiebesök på polishuset.....................................Kul utmaning det här Catharina....verkligen!

19. Ljuger du? Ja, så sent som i förra meningen.

20. Har du kysst en polis? Jag tror bestämt jag gjorde det den där gången då jag slapp livstids fängelse å fick åka hem med min stolta mamma istället....

21. Är du rädd för Securitasvakter? JA, fobi är nog en mer passande benämning(se punkt 18)

22. Har du någonting att dölja? hahaha...jag älskar tolkningsfrågor.... JA, massor!!!

23. Vad har du på din nyckelknippa? Öh nycklar....åsså en sån där tant-varning i form av ett låtsas 10kr-mynt som man stoppar i kundvagnar! (...Ytterligare ett lik utkastat ur garderoben.....det går ju bra det här!)

24. Är du/har du varit gift? Nej i bägge fallen

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Ja men självklart! Jag ääääälskar att va fyllchaffis.............(Oooops! punkt 19)

26. Kan du laga cyklar? Allt går om man bara vill...?

27. Kan du fixa med bilar? Ja gud ja! ja e jätteduktig på att få dem inbytta om man skulle va trött på dem.... ; )

28. Brukar du köra om? Jamen JAAAAAAAAA...................

29. Kan du baka bröd? Ja. jag är värsta bull-mamman..

30. Vet du hur man frostar av en frys? suck

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i? Haha...ja med betoning på "leva i".... GREY´s!

Tack Catharina....trevligt litet tidsfördriv hörrudu! : )

...Gör det du å Sanna....å du å Eva....å alla andra ni som känner för det! : )

Inga kommentarer: