torsdag 19 februari 2009

Nu är det färdigt..

..med flaxande för ett tag framöver..

Dygnet hos Johanna var vansinnigt trevligt - alldeles precis som det brukar vara... : ) Vi frossade i varandras sällskap diverse godsaker i både fast å flytande form, det senaste skvallret och givetviiiiis - Säsongspremiären av Grey´s!!
ÄNTLIGEN är världsordningen i ordning igen och onsdagkvällarna åter heliga! : )
Underligt nog, men mycket vuxet och beundransvärt, kom vi i säng i tid och var riktigt pigga på morgonkvisten! Vi tog med våra söner på en frisk promenad innan det var dags att slita sig loss och återvända till verkligheten... Jag tröstar mig dock med att vi säkerligen ses snart igen! ; )

Tyvärr har jag oförtjänt straffats med en anfallande förkylning, en rinnande illröd näsa å en vedervärdig smärta i halsen... Jag som ev tänkt sjunga schlagers med Biggan på lördag... Men hon kan sjunga å jag klappa takten! ...För det gör hon så gärna... ; )

Planerna för helgen finns men är hittills rätt ostrukturerade...rätt skönt!

Nu ska ja krypa ner å kolla på den där Knutby-historien på TV... det känns som de sista minuterna av hockeyn kan gå av sig själv - mhuhahahahaaaaa!!!! 8-0!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag lovar att sjunga för dig .
Hoppas innerligt att du/ni kommer
Jag har laddat med "tappas" och godricka