tisdag 13 januari 2009

Lägesrapport..

Det finns 3 enkla regler för en ÄKTA soffpotatisdag:

1) Det måste finnas en jättestor god godisskål inom lagom vinkel från kroppen att du egentligen
bara behöver röra handleden.

2) Rullgardin ner å alla lampor släckta! ...både mysigt å miljövänligt! ; )

3) En rolig film! ..Måste vara av lagom B-klass så att man får ur sig några välplacerade
"hö-hö-hö!!!" i början men samtidigt så meningslös att det är helt ok om man somnar..

...Aaaah....! Inga regelbrott här inte! ; ) Godispåsen va jättestor, filmen var verkligen skitdålig å jag fick mig en ordentlig kurerande tupplur..!
Min handled verkar dock ha hakat upp sig i rörelsen och har helt okontrollerat fortsatt skotta in både det ena och det andra under eftermiddan å kvällen.... But whatever...? Jag känner mig absolut helt klart friskare såklart! ; )

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en helt underbar kur mot alla åkommor!! Ska testa mot magsår på fredag=ledig.:-)
Kraaaam