torsdag 19 april 2012

Ett minne för livet!

Är fyra ytterst passande ord för att beskriva lördagen som jag tillbringade på JW:s Mansion, omgiven av människor jag håller av - så mkt att det gör ont ända in i hjärteroten ibland! Underbara, fullkomligt makalösa, heltokiga människor!!!

Det blev en lååååång lördag och det här skulle kunna bli ett lååååångt inlägg, men vi håller oss till den kortfattade versionen: Avslappnat eftermiddagshäng, lerduveskytte, middag, paltkoma, spa, barhäng, "familjeråd", sång och dans! :) Hahaha! Heeerreguuuud...

Bjuder på lite bilder från det bedrövliga skyttet! Håller på att pissa i byxorna av skratt varje gång jag tittar på dem... Sooo funny!! Det är alltid kul när det smäller. Speciellt när sällskapet är så kul!

Lorentz visar hur det hela går till för Lotta, vår "rookie"! Han tar, som ni ser, coachningen på yttersta allvar och Lotta lyssnar ytterst uppmärksamt...

"Så dä ä här som skotta kom ut??" (Nä, såå sa hon inte..men det är en kul bild! hahaha!!) Lägg märke till Lorentz uppgivna min.




Sällan man ser någon göra sig så bra med en hagelbrakare. Delicious!




FOKUS





                                                       FOKUS                                                                           FLAMS

Höll mig i bakgrunden och överlät stalltipsen/coachingen till männen. Det kanske inte gagnade Lotta´s skytte, men definitivt min fotosamling.... :)

.."Lotta-blicken" som säger mer än 1000 ord. Hahahaha!! JAG ÄLSKAR DEN...och DIG!!

Finaste Douglas <3




Okej, okej.. Bjuder på ett par bilder från kvällen oxå... ;)

..Hon gör sig bra på en HD oxå....
....och i ett badkar, upp-passad av en karl som den kunglighet hon är! ;)
Bästa Ola pysslar om oss med hårvård, själavård och bubbel.. LYX!! Något jag definitivt kan tänka mig oftare!



Söndagen började aaaaalldeles för tidigt... Hujedamig! ..Kan iofs bero på att vi helt enkelt hoppade över lördagnatt!

Dagen bjöd ändå på ett fullkomligt fantastiskt väder, i samma fantastiska sällskap. Lutade/låg/satt mest utefter en husvägg och kved tillsammans! :)


Hjältarna Douglas & Kalle tog årets första dopp..


...å grillade hamburgare till lunch! Vilka grabbar! :)



Har inte ord nog att beskriva hur mkt jag tycker om er, var och en.. Men skulle jag nångång måsta bo i ett kollektiv så skulle det va med er! :) <3






1 kommentar:

Lotta get your gun;0)) sa...

hahahahahahahahahaha jajajajaja det är väl bara till å bjuda på detta, men faaaan så kul vi hade, å ja Maria kollektiv idén håller jag fullständigt med om, vi skulle förmodligen skratta ihjäl oss, älskar dig min fina människa