lördag 12 november 2011

"Jag gillar din blogg! Du är.... Ja..du är riktigt bra! ..Men du borde korta ner dig lite!"

..Feedback från igår! And I like it! :)
Så istället för att lägga ner det här med bloggandet försöker jag med en makeover!
Det va ju ett tag sen sist...(igen) å massor har hänt under tiden.. But hey, whofuck'ncaresaboutyesterdaysnews?!
Idag, är trots allt, första dagen av resten av våra liv! ;)
Idag: Vaknade 05.17 av "Mamma! Det ligger en kille i soffan! ...Å en TILL en i min säng!"
Vet fortfarande inte om jag tycker mer synd om mina barn efter den makabra upptäckten eller om J.D. (Britten) som föll offer för Leopolds hutlösa energi och glädje på morgonkvisten!
Ibland händer det konstiga saker. Idag har varit en konstig dag. Har inte gjort ett endaste dugg!
Pyamasdag med hjärtegrynen. Drog på oss kläder utanpå då vi va tvugna att gå på affär´n.