fredag 21 oktober 2011

ÄLSKADE unge! Välkommen hem!!

Igår var den ääääntligen över.. Nästan 2 veckors längtan efter allas vår älskade Liam!
Trodde att mitt hjärta skulle spricka då han med rösten i falsett ropade "MAMMAAA!!!" och kastade sig runt min hals.. Å jag kramade honom...jag kramade och kramade och sa med lätt darrande röst att nu släpper jag dig aldrig!! Han tittade då upp på mig och sa "Nähäänä...fast...jag skulle vilja äta upp min mat nu..?" Hahaha! ..Å det tror jag det då mormors lasange stod på bordet!
Förundrat betraktade jag sedan min lille store kille.. Att han vuxit mkt under den här tiden? Säkert 15 cm!! Obegripligt! Hans rörelser, hans röst och hans finurliga uttalanden.. Så världsvan på något sätt!
Självklart var jag ju nyfiken att höra ALLT om hur de haft det och vad de gjort.. "Vi har badat å badat å badat, ätit jättemycket glass.. åsså såg jag en trollkarl!" Det var det. Sedan var det hans tur att fråga hur vi haft det, om vi saknat honom mycket och om vi skjutit nån älg? :)

TACK till världens bästa superfarmor för en helt otrolig upplevelse för vår älskling! Det har nog varit "nyttigt" för oss alla.. och det är väl kanske inte förrän nu, när jag sett de tindrande ögonen berätta, som jag verkligen förstår vad ni faktiskt fick uppleva tillsammans! Du är HELT fantastisk!!

Inga kommentarer: