tisdag 3 maj 2011

Myror i brallan!

Hela dan har de hemsökt mig. Har gått av och an utan att egentligen få nåt vettigt gjort till en början! "Sluta va så jvla stirrig!" sa Johan som tittade in med deklarationen som skulle skrivas på... HAha! ..Sviter efter helgen? ..Aaa..mkt troligt.. : P

På eftermiddan tog jag iaf mig själv i kragen och städade ur 1:an här bredvid som tjänat som jourbostad under en tid.

..Å snälla ni. Nästa gång jag tar på mig ett sånt "välgörenhetsuppdrag"... Påminn mig om hur kuuuul jag tyckte att det va!! Nä FY FAAN! Det gör jag aldrig om igen...städa upp andras skit.. Lika tråkigt som äckligt!

Återstoden av dagen har mest gått åt till en rundtur i datorn..totalt planlöst, meningslöst klickande... Hittade då den här gamlingen och kom på att den passar utmärkt som jag gått omkring och ojjat, suckat och gnytt efter helgen.. (dock mest av vällust och med ett léende förstås! ; )


Sluta oroa er för åderbråck, rynkor och andra jävligheter!! Livet skall INTE vara en resa ner mot graven med målsättningen att anlända säkert i en attraktiv och välbevarad kropp utan snarare en sladdning in från sidan med chokladkakan i en hand och vinet i den andra, och med en kropp som blivit ordentligt använd, för att.. inte säga fullständigt utsliten, samtidigt som man skriker: WOOHOOO, vilken jävla åktur!!

Inga kommentarer: