fredag 1 april 2011

Skafferiet fullt av härligheter..

Jajjemän! Nu står morgondagens middag och dessert förberedda där.. Liksom helgens frukostbröd och annat lördagssnask.. Värsta bull-mamman!: ) Väntar fiiiiiinaste från stan på besök i helgen... Ååååh som jag och grynen har längtat!! Tack vare deras tidsaspekt hinner vi med både "tillsammans med barn" och "vuxentid" som det ser ut.. Lovely!! Planer? ..Det blir en sjuhelvetes lugn helg - på mitt sätt! Höhö!: P Veckan har gått mig förbi, inbäddad av lugnet jag fick efter helgen.. En jättejättebraaa vecka! : ) Har hunnit med att vila, mysig middag på Jala....Där jag blev medveten om min Jannice-brist och jag hann knappt önska mig mer tid förrän det bjöds på oplanerat onsdagsmys med min älskade tjej! : ) ...Sedan har jag mest ägnat mig åt att städa, tvätta och jobba! Leopold har visat en ny sida under veckan som faktiskt få mamman att kikna av skratt..( I all hemlighet såklart...) Som när mamman (jag) tjatar om än det ena eller det andra som t.ex. "ät upp frukosten", "sluta slamsa", "kom hit NUUUU..." och Leopold svarar: "TYST mamma! jag BLIR BRYYT på dig!!" (...Från mammans, jag erkänner; "Sluta tjata innan jag får ett bryt!!") Hahaha!! Underbara dagisfröknar säger att han gått in i en "3-års-trots"..... Mamman märker ingen skillnad.. Hmmmm...?

Inga kommentarer: