tisdag 26 april 2011

För mycket av det goda....

...kan bli underbart!!
Det är goda tider nu, riktigt goda tider! : )
Har haft en heeelt makalös påskhelg full av solsken, myspys och trevliga inslag!
Långfredagen blev just väldigt lång! Åkte 4-hjuling med smågrynen hela da´n och med småtjurarna på kvällen.. ; ) Fantastiskt trevlig dag/kväll/natt!
Klockan ÅTTA på påskaftonsmorgon hängde Johan på låset och det var dags för avfärd mot Ramsele! ...Mindre trevligt.... alltså inte Ramsele... utan TIDEN! Kunde inte för mitt liv då minnas att jag sagt "jajjemän" till klockan 8... Men,men! Skakade lite på fjädrarna, slog på autopiloten, rafsade ihop en packning och "vips!" var vi iväg!
Färden gick till underbara ljuvliga Meåfors... Till underbaraste ljuvligaste familjen Markemo! När man väl kommit dit vill man aldrig åka hem, så är det bara... Brutalt HÖGKLASSIG själavård!!





Jodå, Påskharen hade lagt ägg i gräset vid älven...





Myyysiga toknöjda ungar...





Myyysiga toknöjda föräldrar!






Myyyys på fäll´n med Mor och Son Markemo!





Mys med pappsen!



Mmmmm...sååå lovely att bara sitta, bara drälla och bara vara... Njuta av stillheten och tystnaden... Eller ja, stundvis iallafall! Haha! Man tillbringar en hel del tid med peltorkåpor på också! Till det ljuvliga ljudet av PANG! och KA-BAAM!! : )




Mannen, myten legenden... Anders Markemo.






Mamman till mina barn...hrm! : D








Meåfors svar på Clint Eastwood... Husbonn Börje!






GRYM junior! himla duktig!! : )






Solnedgång och tummen upp! ..för bästa dan!







KÄRLEK



Annandagpåsk tillbringade jag i uniformen och i min lilla apatiska bubbla! : )


Idag fortsatte påsklovet och jag å grynen for till stan och hämtade min älskade kusindotter Emma på tåget! : ) Som vi har längtat efter henne... Sedan hade mamman utlovat ett besök på Drakborgen vid något svagt ögonblick, så så fick det bli! Imorrn siktar vi på Himlabadet!


...Goda tider som sagt! ; )

1 kommentar:

Cattas liv och tankar sa...

Ja det var verkligen en helt underbar påskhelg! Bäddar för fina uppesittarkvällar ;-)

KRAM!