torsdag 24 mars 2011

Packar för kära återseenden!

I helgen tar jag med mig grynen och hälsar på mina kääära jämtländska släktingar! Fick ett anfall av saknad och längtan då mamma berättade att de tänkt åka upp över.. Då slog det mig att vi verkligen borde hänga på! ..Sagt och gjort! Så i helgen våldsgästar vi denna underbara skara.. : )

(Bilden är från Sthlm-08 och några fiina dagar tillsammans..)

Vi tänker självklart se till att få krama på den övriga klanen Åsenlund också.. : ) Lovely!
Hoppas på en förbättring av vädret så det blir lite utförsåkning men Kung Bore verkar inte på ett vidare gott humör.. : / Nu har han sett till å strö lite snö på ishalkan oxå....Fiffigt... Man känner sig verkligen smidig och graciös då man sätter foten utanför dörren......NOT.

Nu tycker en goooossjuk Bella att jag definitivt inte ska skriva så mkt som en rad till. Hon hotar att bita av min högra hand, så... hej!

Inga kommentarer: