onsdag 16 februari 2011

Idag! ...eller nu är det förresten igår!

Blev alldeles uppblåst som en rosa ballong av födelsedagsfirandet att jag alldeles glömde bort att avlägga bikt för idag... : P
...En dag som varit alla tiders bra den oxå! : )
Började med ett besök på BVC och Leopolds 3-års besiktning! Han gick igenom denna gång oxå med kommentaren att det inte var något fel på hans självständighetsutveckling...haha! ...No shit Sherlock?!
Liam ville bestämt gå på dagis men Leo var definitivt inte i form för det.. Hostig, snorig och totalt utan ork fick han va hemma med mig idag. Så det blev en massa soffmys och lek med det nya zoo-legot! : )
Till lunch kom Jannice upp och käkade med mig - MYCKET trevligt, som alltid.. ; )
När vi hämtat storebror på dagis, tsammans med ett par superfina teckningar han gjort till mig och en BIL som han byggt (av en banankartong och aaalldeles själv!!), for vi till stan och hämtade morbror Magnus! : ) Han har haft sin bil på verkstad här hemma under sin Thai-vistelse och passade på att äta middag med oss i samband med hämtningen av den! MYCKET angenämnt! : ) Gosh, vad vi saknat honom..
Vi gjorde ett par pit-stop på vägen innan vi lämnade stan.. Bl.a. på bolaget för en bonus till bilmekanikern då jag tänkte högt att man kanske borde passa på å köpa hem en flaska vin att ha på lut..? Magnus insisterade direkt på att få köpa en flaska som tack för skjutsen.
Jag protesterade inte högljutt men påtalade att det aaabsolut inte skulle va nåt dyrt isåf.. Jag är allätare, när det gäller vin oxå! ; ) Efter ett tag kom han tillbax med den här flaskan och orden "Ja jag vet egentligen inte vad du vill ha, men jag vet ju att du gillar änglar.." Aaaaw...Sweet! ; )
Å som grädde på moset hade han med sig presenter! ..Till oss alla tre! : ) Liam fick en skitfin Formel 1- skjorta, Leo en cooool Toy story T-shirt och jag en jättefiiiin mössa! : )
Har faktiskt blivit, lite mer än lovligt, mobbad av kollegor för min gamla favvo-mössa på sistonde, så den kom högst lägligt! : ) TACK! ...Å jag säger som Liam; Varför dröjer det så länge tills du kommer och hälsar på oss..? ...Dock nöjd med svaret, att du lovat komma åter snaaaart! ; )

Inga kommentarer: