måndag 15 november 2010

Gnuggar gruset ur ögonen,

..lägger av en lååång gäsp och konstaterar förnöjt att helgen är förbi! Det har varit en ganska intensiv helg på sitt sätt så denna måndag mottages med ett varmt välkomnande..
På fredagkväll kom fina Tomas med sushi och blommor! : ) Det, mina vänner, är något jag inte är direkt bortskämd med...Blommorna alltså.. ; P Fiiina!

Fredgsnatten förde inte med sig så mkt sömn då vi satt uppe och surrade rätt länge och jag fick känna på hur det känns att ha riktigt ont i magen över sin 17-åriga lillebror som va i stan på haparajs... : /

Lördagen började och slutade med jobb, ända in på okristligt sena natten..
Så på söndagen vaknade man som en zombie igen och lät dagen bara gå.. Innan det var dags för fin att ge sig iväg över gränsen igen hann vi med lite soffjäs med tacogratäng och en skön gammal Hasselfilm... Högklassig humor!! : )

På eftermiddan ringde Johan och var bekymrad över ett rådjur han sett på tomten som saknade ett framben! : ( ..Som den barmhärtiga samariten återkom han senare med beskedet att han befriat den lille stackaren från sitt lidande och att han behövde hjälp.. Så söndagskvällen fick ett minst sagt oväntat avslut!

Efter mission complete blev det en kopp te och en massa efterlängtat skönsurr på Jala.. Vi hade sååå mkt att avhandla sedan sist så att jag märkte hur jag fortfarande pratade med mig själv då jag tillsluuut tvingade mig utför backen... : ) (..till fots - det är ju vinter...)
Idag blir det soffmys med Liam som är ordentligt rosslig i bröstet.. : ( Vi börjar med ett parti memory.. Sen ska vi fixa en tårta till vår superhjälte som har både namnsdá å dopdag idag! : )
Grattis hjärta!

Inga kommentarer: