fredag 12 november 2010

Fredagsmys..hela dan! : )

Ja det har sannerligen varit en makalös fredag så här långt.. Klev i uniformen och lämnade grynen på dagis imorse, dax för skiftbyte.. Har haft ovanligt underbara dagar med dem den här veckan så imorse värkte det i hjärtat lite mer än vanligt... Kändes lite som kärlekskärlkramp kan ja tänka mig!
Efter dagis bjöd fru Stenström på mysigt morgonfika och själavård.. Dagen fick därmed en alla tiders bra start ändå! : )
Sen har dagen bara lullat på.. Bästa minstebror Alex kom hit lagom till lunchkaffe och vi fick snart sällskap av Jannice och Gunsan! En stunds härligt pladdrande! Alex sa inte ett ord/fick inte en syl i vädret...hahaha.. Han verkade lite ovanligt trött faktiskt! Men det är klart... 17 år, ledig fredag och på benen före kl 12...det måste ju va kämpigt! ; P

Lagom till eftermiddagståren kom pappa Johan med ett blöjpaket som jag beställt från staan.. Vi passade på att bläddra lite i katalogen från Barnens hus och spekulera i vad tomten kan tänkas ha med sig i år..? ..Så idag har jag inte gjort annat än druckit kaffe å pladdrat! : )

Ikväll kommer fin för att hålla mig sällskap under helgen.. : ) Det blir inga större utsvävningar då jag jobbar äääända till måndag morgon.. Men inte helt fel det heller! Får ladda med film och ruggigt mkt godis!

Inga kommentarer: