måndag 15 mars 2010

Ujujuj..

...Vad en helg går undan! Har fått så himla mkt gjort, men ändå gnager det i mig att man skulle ha hunnit så mkt mer!! ...Tur att det kommer fler... : )
Prins W´s fotbollsrum är så gott som klart och jag har mest ägnat helgen åt motivmålning av favoritlagets logga:

Jag gillar verkligen att måla men tyvärr är det sällan man har tid och möjlighet these days! Lite smådetaljer kvar i rummet men det blir verkligen tokfräckt.. å bäst av allt verkar grabben bli toknöjd oxå med mina och Pappa fins lite galna idéer! : )
Så lördagen spenderades till största del med en pensel i handen... Hade fullt sjå att kontrollera nerver och penseldrag under Radiosportens sändning då Timrå tillsluuuut tog den förlösande slutspelsplatsen! : )

Söndagen inleddes med en rejäl sovmorgon och fortsatte med mera målning.. Kände mig rätt mör när vi sent på kvällen kröp upp i soffan för en okristligt sen middag och lite välförtjänt söndagsmys.. Föll ihop som ett korthus tätt intill fin och sov halva natten i soffan!
Känner mig trots mycket sömn trött, trött, trött och frusen...Tror minsann att kroppen är i behov av lite vitamintillskott och en rejäl service!

Denna vecka inleds av några dagar tillsammans med mina smågryn! Tänkte att vi ev ska åka och bada men annars ska jag nog mest försöka gosa med dem så mycket jag bara kan! Därefter väntar ett par dygns jobb och intensiv korvstoppning med ny kunskap då det i början av nästa vecka står AMLS-utb på schemat. ...Å sen? ..Ja då är det visst helg igen! : ) Time flies..

Fick under helgen även ett tråkigt men inte helt överraskande besked som medförde en märklig känsla av tomhet och värk i hjärtat.. Det är lika märkligt varje gång då tillvaron tar en ny vändning och plötsligt inte kommer att se ut som den gjort tidigare..

"Det är bättre att ha älskat och förlorat än att inte ha älskat alls"

Veckans Liam:

Mamman: Har ni ätit middag..?

Liam: Mm... Å mamma, den var inte särskilt god.

1 kommentar:

Cattas liv och tankar sa...

Kanske ska leja dej o måla Lisas lekrum sen då... Nu är du ju rutinerad!

Onsdagsdate??? :-)

Kramen!