tisdag 21 april 2009

Idag är det tisdag och ingenting annat!

Dagen började som tänkt med sällskap av Anna å prinsessan Isabelle på morgonkaffe - så den hade knappast kunnat börjat bättre! ; ) De fick ge familjen Modin/Brinkman en timme att vakna till å komma igång men sen var det bara avslappnat, tillbakalutat och bara urmysigt.... haha!
Sen tog det en snabb vändnig och ingenting fortsatte som det var tänkt.... Hela da´n har känts som ett enda "Jaha.., nähä.., ja men då....eller?" Jag har troligen någon slags störning ungefär som hon Dr. Virginia Dixon i Greys......eller......äsch! Kan bli lite lätt förvirrad bara vilket ofta tenderar att hålla i sig resten av dagen...
Men så här 10 timmar och tre landskap senare känns det rätt stabilt ändå! Det är snart desperata hemmafruar på TV så jag ska inte bli långdragen...

Igår åt jag tårta till lunch. Ja det gjorde jag.. Sen blev den lilla röda med eldgaffeln nersparkad av moralkärringen som bor i nackhåret mitt å jag blev tvungen att sona mina synder! Detta med en lååång promenad som jag i ärlighetens namn trodde skulle bli min död.. EN KOMMA EN MIL mina damer å herrar! DET vet alla som känner mig är antingen en bragd eller ett tecken på tillfällig sinnessjukdom...
Hursomhelst överlevde jag och får lov att erkänna det var ganska ljuvligt faktiskt! Vädret var ju bara så underbart...å när jag uppfunnit min lek blev vandringen i evigheten riktigt spännande! Jag bestämde mig för att identifiera olika vårtecken å hittade massor faktiskt, endel lite mer välkomna än andra....

Men VEM har tappat sin lila strumpa??? .....Jag skulle så gäääärna vilja veta dess historia!

1 kommentar:

Hanna sa...

hahaha... jag har också bevisat att våren är här... ;) Puss älskling! T har lunginflamation..Hon också :) men är på stark tillfriskNing :)