torsdag 2 april 2009

Dripp dropp... : )

Har satt fönstret på glänt bara för att kunna höra det härliga uppiggande droppandet från taket...fast det gör mig kissnödig å kall om tårna så jag får nog stänga till igen!
Idag får jag inte mycket gjort...ingenting alls för att vara exakt...men det är rätt skönt med såna dagar oxå!
Jag tänkte mest bara poängtera att tussilagona från igår inte var ett april-skämt! Nej det finns hopp gott folk!! : ) De finns att beskåda vid väggen utanför Wärdshuset...å dom är alldeles på riktigt!
Förövrigt klarade jag mig fint från april-skämt (tror jag iallafall! ...haha...?) Visst damp det ner ett å annat försök i form av sms....men ser ni det gick jag inte på! ; ) Skickade faktiskt vidare ett av de "arga sms:en" till Tommy...å jag e rädd att han gått på det...för än har jag inte fått nån reaktion alls... Nej, jag har lärt mig min läxa - att läsa heeeela sms:en - thanx to lustigkurren Catharina vid ett annat tillfälle ....hrmpfhahahahaaa!! Hanna ska ha en eloge för alla hon faktiskt lyckades blåsa igår, däribland min käre och då för stunden mycket bestämde sambo... fniss!

Nämen om man kanske skulle ta å åka å inhandla lite jäst å andra grejer å baka snorbullar med Liam...?

1 kommentar:

Lotta sa...

Äh, nu var det slött på bloggen igen!!