måndag 23 februari 2009

Woooow....!! 70 besökare???

haha! Sanna hjälpte mig att fixa det där igår - så att man kan se hur många som tittat in i min blogg och hur de hittat hit...typ..Tyvärr syns besökarna bara som IP-nummer ju : ( ...men lämna gärna ett avtryck om du kikar in!
Igår kväll var antalet besökare 41 tror jag å nu tretti till! : ) ...Kanske inte är så märkvärdigt.. Webben e ju rätt stor å så..men i min värld känns det många på nå vis! Kanske är det här med bloggandet rena uppåt-tjacket för självförtroendet? ..Att man får känna sig sedd..?? Haha! nja...det är nog inte därför jag bloggar i varje fall...Skit samma..

Nu kommer iallafall antalet besökare skjuta i höjen å hela det där programmet troligen explodera..!! ; ) Tore, chiefen för Lidens Tidning å lidenbygden.com (Jäkligt cool kille tycker jag förresten!), bad mig om hjälp att skriva några rader (en recension) om Garvsyra för tidningen....
Nja..nää...det kändes så jobbigt så jag tackade nej. Sen kom jag på att jag just recenserat kvällen på mitt eget lilla vis - här! Så jag gav honom tillåtelse att citera mig ur min blogg ifall han ville..
Han skulle kolla upp det å idag kom tidningen............... Å jo, han hade citerat mig...å nu ångrar jag mig att jag inte ställde upp å skrev en "riktig" recension...haha!!

"Haha! Fan va du svär!" sa Johan...
Å ja, jag svär! ..en hel del! ..å kanske alldeles för mycket.... Men i det här fallet var det i samband med att jag slutat snusa å då svor jag för att markera snuset som något negativt! Jag svär betydligt mer när jag pratar än när jag skriver (tyvärr....men jobbar på det!) Ni som känner mig vet också att jag har ett ganska obegåvat ordförråd, att jag ofta säger vad jag tycker å tänker utan att kanske skräddarsy mina ord - på gott och ont..
Jag tycker faktiskt inte att det är särskilt störigt att skriva svordomar för att markera känslor och uttryck! Jag skriver ju liksom inte att "Nä fan, nu ska jag gå å göra nån jävla mat till mina älskade ungjävlar å karlfan...." har man ju seriösa problem är min uppfattning om saken..

Så till er som retar upp er efter att ha läst utdraget härifrån i Lidens tidning - gå INTE in här och läs mera....
...å till dig som sitter och irriterar dig i detta nu - Back off och skaffa dig något mera vettigt och lönsamt att irritera dig över!

Ja...så nu var det sagt! : )
Nu ska jag gå och tillaga en härlig middag till mina älskade ungar och min underbara sambo! ; )

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är inte ett dugg förvånad att du har 70 besökare - du skriver jättebra!! Ett perfekt sätt att hålla kontakten på nått sätt i vårt stressade liv som smånbarnsföräldrar.
(svär du?? har jag aldrig lagt märke till...;)