lördag 28 februari 2009

ÄNTLIGEN!!!! : )

...årets första riktiga vårvinterdag!! .... -4 mitt på dan på skuggsidan, strålande sol och inte ett moln på himlen! Sagolikt vackert...
Vi upplevde detta otroliga skådespel genom en glasruta större delen av dagen. Samlade energi för att orka ut en sväng lagom till solnedgången...






Nu tycker nog många att jag tjatar och är allt bra vek..... : / ...men jag tycker faktiskt att det räcker nu. Ja nu får det va slut på det här! Nu får de faktiskt ta å ge sig av till en annan planet - bacilluskerna från helvetet...
När det idag gick upp för mig att Leo fått ögoninflammation bröt jag nästan ihop! Jag är så TRÖTT!!! Jag tycker aldrig man får tbax orken på nå sätt...viljan! och inspirationen! Man lodar omkring som en trasa dag ut å dag in, med orakade ben å o-nåppade ögonbryn, i samma långkallingar... tills hunden kommer å kör upp nosen i skrevet på en...då går man å byter till ett par andra bara!
Å stackars barn sen!!!...så sletna med ändå så fulla av energi! Jag känner mig verkligen som världens sämstaste mamma för tillfället : ( Jag bara tjatar å gnatar, har inget tålamod utan "föser" de bara framför mig genom dagen på nåt sätt......Bah!
..Så kom min mamma hit ikväll och gjorde allt så mkt lättare! TACK! Dels talade hon om för mig att jag inte alls va sämst utan bara väldigt lik henne...hahahaaa... Sen hade hon med sig en redig dos medicin för min envisa förkylning! Det skulle tydligen va bra skit å mamma har ju alltid rätt så imorrn är jag säkert helt frisk! ; )
Ska jag erkänna tror jag kanske jag har liiiite PMS oxå...men bara lite!! Allt är verkligen så vedervärdigt som det verkar....så jag förtjänar mycket medömkan!! ....eller en spark i arslet, jag vet inte.... ; )

Karaktär är iallafall mitt andranamn! ; ) Har skärpt till mig ordentligt den här veckan och återupptagit mitt liv som frälst GI-anhängare! : ) ..så här sitter man å knaprar nötter och nagelband - mums! Kanske inte är rätt läge att tömma kroppen på kolhydrater då man redan är i sank...? Eller så är det precis vad det är! ....Äsch! det finns inga bra tillfällen...så är det bara.

Nämen! Inte nu igen!! Nu är det över 1 timme sedan jag messade Biggan å deklarerade att det minsann skulle bli tidig kväll......passade även på att fråga allas vårt lilla schlagertroll vem som var favoriten för ikväll. Hon var - hör och häpna - inte imponerad ikväll heller(!!) ...Men hoppades Alcazar skulle vinna hela skiten. Säger mig absolut ingenting... Jag e mest oroad över att hon håller på å tappa stinget......?

3 kommentarer:

Anonym sa...

ehehe... jo den bilden är från Biggans 30års skiva... långt ut i skogen då alla blev asfulla!!
Hade tänkt en bild då du urinerar i ammerån.. och då menar jag I ån.
men jag fick inte igång scannern...hehehe.. nästa gång!!!

Anonym sa...

Ibland är mammor det bästa som finns!

Anonym sa...

As you know... I´m a baaad witch!!!
kram!!!!!!!!!!