lördag 19 november 2011

Malou´s Tingstuga!

Jag har en fantastisk vän, som har en fantastisk Tingstuga!
Malou är en makalös person. Glad, alltigenom SNÄLL, omtänksam, sprudlande, lite småtokig, full av idéer och otroligt kreativ! Det formligen sprutar ut nya idéer och projekt ur det svarta, krulliga, vilda huvudet - hela tiden!
För en tid sedan startade hon upp sin rörelse, förverkligade sin dröm!
Hos Malou´s tingstuga hittar du keramik från la Poterie, Lilas vaxlyktor, MASSOR av smycken, bling-bling och tingeltangel..
Som jag sa är hon mycket kreativ.. Så det är inte självklart att du hittar ett snyggt halsband att hänga runt halsen! Nej, det kanske kan användas i ett växtarrangemang som du antingen beställer av Malou eller gör själv.
Här finns nämligen möjligheten att locka fram sin egen fantasi och kreativitet! Hon har så mycket roliga grejer att man blir alldeles knäsvag och helt förvirrad vid första försöket att skapa på egen hand, tro mig.. Men då finns Malou där vid ens sida och hjälper till att "hitta hem"!
Så.. Behöver du en present, skämma bort dig själv med något vackert... eller bara träffa en fantastisk och inspirerande person.. Gör ett besök!
Här kommer lite bilder på en del saker som faktiskt JAG gjort(!!) ...Ok, med liiiite handledning.. ;)
Inom kort kommer Malou´s Tingstuga även att finnas i en lokal mitt i byn!



1 kommentar:

lotta sa...

Jaaaa hon är helt otroligt duktig, måste ju absoluuuuut göra ett besök:0) hälsa från mig nästa gång ni ses