fredag 16 januari 2009

IIIIIIIIIIIIIH!!!!!!.....Brööööl.....!!!! qvitter! MHUHAHAHAHAHAHAHAAAAA!!!!!!!!...oooooiiiiiiiiiii!!!...bröööööl!!! fniss-fniss!!...qvitter!!!

....Det är ljudet av 10 testosteronstinna 15 åriga pojkar i våningen under....! Det är LAN...fråga mig inte exakt vad det står för, men jag börjar äntligen fatta vad det går ut på! : )

Det är då de träffas å stångas småtjurarna...! Under en hel eftermiddag/kväll och natt umgås man i cyberspace....Man dödar varann, skriker könsord till varann (å JÄVLAR va många de kan!!).. å dricker flak på flak med sån där hälsosam energidryck...mysigt värre....

Å vad gör jag då...mer än att tjuvlyssna på småpojkan?
Jo jag sitter ju här och tar igen mig efter en mycket krävande arbetsdag tsammans me sussieQ.. Vi gjorde en insats för livet, jag klämde Gullebrand på högern så att nageln blev blå å svooooor i mitt inre så att patienten inte skulle insistera på taxi istället........ Sen blev det tröstande lunchlåda från Panget med åtföljande ljuuuuvlig paltkoma som jag fortfarande inte tagit mig ur...BUrp!

(Men herregud hur de låter där nere........)

Så har ytterligare en vecka gått av bara farten.. Å vad har vi lärt oss av den..? (...bortsett fr det som inte redan avhandlats..)

- Jag klarar inte av all glädjas med alla som är eller är på väg utomrikes - Jag är PÅ TOK för
avundsjuuuuuk....... : /
- Det är jättemycket papper på en hushållsrulle!
- Liam kan klä på sig ytterkläderna själv (vare sig man vill eller inte..) å fröken hinner baaara
räkna till 31! : ) (....Jo...jag ÄR stolt!!)
- Jag har fått massor med återfall i mitt godismissbruk i veckan...men så fick jag värsta schyssta
tipset på affärsidé på ICA idag...Det enda jag behöver är en välutvecklad fetma å ett 020-
nummer.......SEN ÄR JAG RIIIIK!!! ; )
- Hemglassbilen hittar fortfarande hit! Halleluja!!
- Tjugondedag jul betyder i min värld att Knut har namnsdag - ingenting annat.
- Vi va på middag på Änglagård i onsdags! Hur mysigt som helst sådär mitt i veckan...helt
kravlöst....bortsett från att det MÅSTE göras om! ; ) ...SNART!
- Eftermiddagsfika...ååååh det va så längesen att ja nästan glömt hur mysigt det kan vara..
Tack Eva-Sofie för den stunden...allt gick så mkt lättare sen! : )
- ...Det blir ljusare för var dag - på alla sätt o vis!

Inga kommentarer: